Príspevok postrádajúci humor, vecnú hodnotu alebo akýkoľvek prínos. Inak včera ma na 60tke, v zákrute a cez plnú čiaru predbiehal nejaký expert v bielej Tesle 3. Nebol si to ty? Arogantný typ jazdy, by aj odpovedal.
Za sociku stala taka Lada 2105 72 tisic pri priemernom plate cca 2.500. Takze pri dnesnom rioemernom plate cca 1.200 je to cca polovica. Povedzme 36 tisic za nove EV by nemal byt vacsi problem. A neverim, ze o tych 12 rokov nebudu aj lacnejsie a ludom platy porastu. Vtedy sa setrilo na auto a ludia si ho kupovali, budu aj potom. Ziadna kasa sa neje taka horuca, ako sa navari.
Ja s Teslou ani inými EV v podstate nemám problém. Majú svoje pre a proti ako každé iné vozidlá. Jedno čo ma na tom celom hnevá je tá masáž a tlak, aby sa každý zabezpečil kúpou EV, bez ohľadu na to, či na ňu má alebo nie. A keď nemá, má smolu. A u Tesly ma tak trochu (nie veľmi, len trochu) desí ten odpadávajúci volant počas jazdy
Nepochopitelne | 15.2.2023 10:10 -> Na "burlive debaty" sa chod ucit k Tato-vi. Ak budes mas minimalne 100 prispevkov, potom mas narok na sebachvalu. Zatial to vyznelo silne narcisticky.
Zvazoval som kupu ev. Ale za tu cenu je to kolosalna hlupost. Kvoli bateriam. Vlacit niekolko sto kil balastu navyse je nonsens. Ale pozitivne je, ze vyvoj baterii slusne napreduje. Samozrejme vyvoj treba zaplatit, takze vdaka uz existujucim elektromobilistom :)
Vodná para je väčší diabol ako co2, len jej je v atmosfére zatiaľ menej, tak síce s väčšou efektivitou ale celkovo menším podielom prispieva k skleníkovemu efektu
tmiro a kde si sa dočítal, že autá budú vodnú paru vypúšťať? veĎ EU ti nariadi vodu zbierať v aute do nádrže a potom tým budeš povinne hajzel splachovať
petersonm - je potrebné absolvovať ZŠ, nemať pamäť ryby a semtam sa zaujímať o viac ako o titulky v médiách a či Spartak Trnava dal 1 alebo 2 góly.
Možno potom zistíš, ako za vyrába a ako je energeticky náročné vyrábať vodík z jeho najväčšieho zdroja - vody.
Valiant - jasne, "uverejnené 31. ledna 2017", už teraz je ten "výplod plný relevantných informácií" prekonaný. Dal si si vôbec námahu to prečítať? Alebo veľa textu, asi to bude pravda, budem aspoň na chvíľu vyzerať na guláši mudry? ;)
Sme si ma pobavil.
Kedze ty si zrejme absolvoval ZS, tak si vedomostne ostal iba pri elektrolyze vody. No ucelom beznej vyroby vodika v priemysle nie je vyrabat kyslik. Na ZS vsak vodik vyrabaju aj z kyseliny a kovu, bane este mame, na rudu sankcie este nemame, vyroba HCL, nic zlozite....,a vedlajsie vznikajuce hnojiva sa zuzitkuju lepsie ako kyslik. Spytaj sa svojich tuji na zahrade.... Nedostudoval si si ucivo, ked si chybal? No a my, co sme i trocha organiky na VS pobrali, ti radi ukazeme ako masy vodika z uhlovodikov narobis.
Vodikove pohony nie su problem storocie. Problem je, se obsluha vodikoveho auta pri tankovani by spadlo do ruk ludi, ktori by vodicak nikdy nemali mat.
Cely problem nariadenia EU je v tom, ze nic nevyriedilo, iba opat zdrazelo vyrobu aut! A ci ti emisie vypusti milion aut v prevadzke prave pustenych z fabriky v mnozstve napr. 120g (lahko si preratas na dojazd 100000km, alebo ti to vypusti priemysel postaveny na dobitie tychto aut.... Smer sa uberie tam, ze vsetok Al a Fe, ktore sli do motorov aut, sa ponoria do kyseliny, a vsetka ropa sa premeni na plasty v autach. Ved len sa pozri kolko neplechovej katoserie ma tesla na sebe, ci kolko akoze pravej koze...., skus vypatrat, ci aspon ventil pneu je v nej aspon z kaucukovej gumy.
Valiant | 15.2.2023 16:53 - ups, ty si to fakt neprečítal? :D Tak si prečítaj aspoň úplne posledný komentár od samotného autora. Sám by som to lepšie nezhrnul (a hlavne pre teba slušne). Ale tak ty si tu bol "odborník" aj na covid. Tak hádam toto je ďalšia tvoja odborná pôsobnosť ;) Ako je to možné, že sa ľudia ako ty, tato,... dostanete k takýmto článkom a bez prečítania/pochopenia sa tu nimi oháňate?
Ako píše ST - zrejme čítate iba nadpisy :)
(v dnešnej bulvárnej dobe to potom aj odzrkadľuje našu spoločnosť ako "spoločnosť odborníkov na všetko aktuálne" :(
Pomôcka = najmä pre teba Valiant (som presvedčený, že aj tak nepochopíš) - z čoho je, podľa teba vytvorená/vyrobená batéria? (a to ja vôbec nie som zástancom batérií ako budúci "zdroj" energie do elektrických áut)
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
Veľmi smiešne.
Príspevok postrádajúci humor, vecnú hodnotu alebo akýkoľvek prínos. Inak včera ma na 60tke, v zákrute a cez plnú čiaru predbiehal nejaký expert v bielej Tesle 3. Nebol si to ty? Arogantný typ jazdy, by aj odpovedal.
T-bone - aký autor, taký vtip. V servise zrejme nemali žiadnu na prezutie pneu, tak si nemohol "požičať" 😉
jazdim 3.5r vylucne na elektroaute a spalovak uz viac nebudem chciet :)
Akože nemá ŠPZ, tak šetrí na pokutách?
T-Bone, to mu zase krivdis. Nepochopa by som arogantnym nenazval. On je skor ignorant.
ST: no hej, ale ten čo ma obiehal takým bol...a tiež ignoroval pravidlá cestnej premávky a ak by šlo o jednu a tú osobu, vlastnosť by sa preniesla :D
Nepochop, preco? Velmi ta bude "srdco" boliet, ked si mi ostatni kupime EV podstatne lacnejsie, ako ty?
Bože tá Tesla má také škaredé autá.
Za sociku stala taka Lada 2105 72 tisic pri priemernom plate cca 2.500. Takze pri dnesnom rioemernom plate cca 1.200 je to cca polovica. Povedzme 36 tisic za nove EV by nemal byt vacsi problem. A neverim, ze o tych 12 rokov nebudu aj lacnejsie a ludom platy porastu. Vtedy sa setrilo na auto a ludia si ho kupovali, budu aj potom. Ziadna kasa sa neje taka horuca, ako sa navari.
Ja s Teslou ani inými EV v podstate nemám problém. Majú svoje pre a proti ako každé iné vozidlá. Jedno čo ma na tom celom hnevá je tá masáž a tlak, aby sa každý zabezpečil kúpou EV, bez ohľadu na to, či na ňu má alebo nie. A keď nemá, má smolu. A u Tesly ma tak trochu (nie veľmi, len trochu) desí ten odpadávajúci volant počas jazdy
#nofilter
Vraj nie je vtip, ale za to burliva diskusia.
Nepochopitelne | 15.2.2023 10:10 -> Na "burlive debaty" sa chod ucit k Tato-vi. Ak budes mas minimalne 100 prispevkov, potom mas narok na sebachvalu. Zatial to vyznelo silne narcisticky.
Ja už šetrím.
Feri - cvaknutie lístku v električke a trolejbuse sa nepočíta.
Zvazoval som kupu ev. Ale za tu cenu je to kolosalna hlupost. Kvoli bateriam. Vlacit niekolko sto kil balastu navyse je nonsens. Ale pozitivne je, ze vyvoj baterii slusne napreduje. Samozrejme vyvoj treba zaplatit, takze vdaka uz existujucim elektromobilistom :)
register: ..."Vlacit niekolko sto kil balastu navyse"...
Videl som koncept kde tankovali a pumpe elektrolit.
A vodik nic chlapci? Ci uz aj vodu pocitame za emisie?
Vodná para je väčší diabol ako co2, len jej je v atmosfére zatiaľ menej, tak síce s väčšou efektivitou ale celkovo menším podielom prispieva k skleníkovemu efektu
tmiro a kde si sa dočítal, že autá budú vodnú paru vypúšťať? veĎ EU ti nariadi vodu zbierať v aute do nádrže a potom tým budeš povinne hajzel splachovať
petersonm - je potrebné absolvovať ZŠ, nemať pamäť ryby a semtam sa zaujímať o viac ako o titulky v médiách a či Spartak Trnava dal 1 alebo 2 góly.
Možno potom zistíš, ako za vyrába a ako je energeticky náročné vyrábať vodík z jeho najväčšieho zdroja - vody.
Pre tých, čo sa tešia na tie super výkonné akumulátory, ktoré tu už za chvíľu budú, len ich ešte treba vynájsť:
http://kubac.je...ly-nebudou.html
Valiant - jasne, "uverejnené 31. ledna 2017", už teraz je ten "výplod plný relevantných informácií" prekonaný. Dal si si vôbec námahu to prečítať? Alebo veľa textu, asi to bude pravda, budem aspoň na chvíľu vyzerať na guláši mudry? ;)
EDIT - v diskusii pod tým to je aj celkom pekne rozpísané - to len keby si chcel trošku aj k veci popísať (a to stále diskusia z roku 2017!) :D
valiant cita zasadne len nadpisy a kopiruje a zdiela. jedno, ci je to pravda, alebo je to aktualne.
@gargamel, ty duševný gigant, čo konkrétne z toho článku už je prekonané??
Sme si ma pobavil.
Kedze ty si zrejme absolvoval ZS, tak si vedomostne ostal iba pri elektrolyze vody. No ucelom beznej vyroby vodika v priemysle nie je vyrabat kyslik. Na ZS vsak vodik vyrabaju aj z kyseliny a kovu, bane este mame, na rudu sankcie este nemame, vyroba HCL, nic zlozite....,a vedlajsie vznikajuce hnojiva sa zuzitkuju lepsie ako kyslik. Spytaj sa svojich tuji na zahrade.... Nedostudoval si si ucivo, ked si chybal? No a my, co sme i trocha organiky na VS pobrali, ti radi ukazeme ako masy vodika z uhlovodikov narobis.
Vodikove pohony nie su problem storocie. Problem je, se obsluha vodikoveho auta pri tankovani by spadlo do ruk ludi, ktori by vodicak nikdy nemali mat.
Cely problem nariadenia EU je v tom, ze nic nevyriedilo, iba opat zdrazelo vyrobu aut! A ci ti emisie vypusti milion aut v prevadzke prave pustenych z fabriky v mnozstve napr. 120g (lahko si preratas na dojazd 100000km, alebo ti to vypusti priemysel postaveny na dobitie tychto aut.... Smer sa uberie tam, ze vsetok Al a Fe, ktore sli do motorov aut, sa ponoria do kyseliny, a vsetka ropa sa premeni na plasty v autach. Ved len sa pozri kolko neplechovej katoserie ma tesla na sebe, ci kolko akoze pravej koze...., skus vypatrat, ci aspon ventil pneu je v nej aspon z kaucukovej gumy.
Valiant | 15.2.2023 16:53 - ups, ty si to fakt neprečítal? :D Tak si prečítaj aspoň úplne posledný komentár od samotného autora. Sám by som to lepšie nezhrnul (a hlavne pre teba slušne). Ale tak ty si tu bol "odborník" aj na covid. Tak hádam toto je ďalšia tvoja odborná pôsobnosť ;) Ako je to možné, že sa ľudia ako ty, tato,... dostanete k takýmto článkom a bez prečítania/pochopenia sa tu nimi oháňate?
Ako píše ST - zrejme čítate iba nadpisy :)
(v dnešnej bulvárnej dobe to potom aj odzrkadľuje našu spoločnosť ako "spoločnosť odborníkov na všetko aktuálne" :(
Pomôcka = najmä pre teba Valiant (som presvedčený, že aj tak nepochopíš) - z čoho je, podľa teba vytvorená/vyrobená batéria? (a to ja vôbec nie som zástancom batérií ako budúci "zdroj" energie do elektrických áut)